fredag 13 februari 2009

Estockholmo!

God morgon. Typ. Eller inte god, men morgon. Jag lade mig vid två och är vaken nu. Eller är jag vaken? Nehehej. Sitter och skakar med täcket runt mig och halvöppna ögon. Ska ta en varm dusch för att vakna till lite. Efter det ska jag bara stänga ihop väskorna (min packning fick inte plats i en) och sedan bär det av mot huvudstaden med stort H.
Jag hoppas att ni har förståelse för att jag inte kommer att kunna vara lika aktiv med uppdateringen där uppe, men jag ska göra mitt bästa!
Ha det så skönt här hemma!
Puss på er.

2 kommentarer:

Anonym sa...

ha det underbart i huvudstaden med jättestort H! :D
Puss på dig med Lovisa! ;D<3

Lovisa Nicklasson sa...

Hjärtligt tack och detsamma säger jag! :D <3

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!
För flexibel hållbarhet, låg glans och en livlig fantasi, ge nytt liv till ditt hår. Med limedoftande eteriska oljor och en fast struktur ger det dig ett lättstylat och väldoftande hår. Vaxet innehåller inga kemikalier vilket bidrar till att varken håret eller hårbottnen skadas eller torkar ut. Utan kemikalier blir det även lätt att tvätta ur med schampo och det lämnar inga spår. http://www.rebirth-haircare.se