måndag 23 februari 2009

Det har faktiskt varit en mycket rolig dag! Har varit på superhumör, trots måndag och en ouppvärmd skola. Det var jätteroligt att träffa alla människor igen och skoldagen var snabbt över. På väg hem från skolan ringde Tess som är hemma från Falun. Hade ingen aning om att hon var hemma, så det var en otroligt härlig upplevelse! Vi gick till K & Company och tog en kopp thé. Det var underbart att träffa henne, vi hade minst sagt mycket att prata om! Åh, vad jag har saknat henne! Härliga, härliga Tess.

Egentligen ska jag sjunga ikväll, men är inte säker på att det är så smart eftersom jag är väldigt krasslig i halsen. Hade inte varit helt fel att börja med de kommande läxorna heller; skadar inte att ligga före i planeringen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker att det låter som en bra idé med läxorna och planeringen.. Borde göra som du!

Lovisa Nicklasson sa...

Tina skojar du?! Du är en av de mest organiserade människorna jag känner!! Ge dig! :p

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!
För flexibel hållbarhet, låg glans och en livlig fantasi, ge nytt liv till ditt hår. Med limedoftande eteriska oljor och en fast struktur ger det dig ett lättstylat och väldoftande hår. Vaxet innehåller inga kemikalier vilket bidrar till att varken håret eller hårbottnen skadas eller torkar ut. Utan kemikalier blir det även lätt att tvätta ur med schampo och det lämnar inga spår. http://www.rebirth-haircare.se