lördag 24 januari 2009

Så tokigt!

Det har varit en mycket händelserik kväll. Tanken var att jag, Fanny, Frida, Stina, David och Henke skulle se på film hemma hos mig, men verkligheten blev annorlunda. Vi började aftonen med att dricka thé (helsingborgsblandning!!) hemma hos mig, vilket var mycket trevligt, hihi.

Det bästa hade kanske varit om vi höll oss till planerna med att titta film och äta godis istället för att åka till en allt annat än lyckad fest. När vi skulle ta oss hem hoppade vi dessutom på fel buss (såklart) så det tog oss någon extra timme att komma hem. Men trevligt hade vi i alla fall, och det tackar jag för!

Jag, David och Fanny, hihi.


Så piffiga! Jag, Frida, David, Fanny och Stina. Haha!

5 kommentarer:

Anonym sa...

haha, trevlig kväll och snygga bilder! :D

Anonym sa...

Kul att du lägger ut bilder på din vardag och inte bara på outfiten:D

Lovisa Nicklasson sa...

haha tack såmycket,kan ju vara lite roligt med variation :D

Anonym sa...

:D ja, väldans trevlig kväll må jag säga!

Lovisa Nicklasson sa...

Absolut! :D får göras om! vad sägs om ikväll? ;)

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!
För flexibel hållbarhet, låg glans och en livlig fantasi, ge nytt liv till ditt hår. Med limedoftande eteriska oljor och en fast struktur ger det dig ett lättstylat och väldoftande hår. Vaxet innehåller inga kemikalier vilket bidrar till att varken håret eller hårbottnen skadas eller torkar ut. Utan kemikalier blir det även lätt att tvätta ur med schampo och det lämnar inga spår. http://www.rebirth-haircare.se