lördag 31 januari 2009

Helsingborg eller Båstad?

Tanken är att jag ska följa med mina föräldrar och min bror och hans familj till vår stuga i Båstad idag. Problemet är att jag inte känner för det, jag känner för att träffa vänner och hitta på något roligt. Visst, det är skönt att ta det lugnt, med brasa och god mat, men eftersom gårdagskvällen blev relativt lugn så hade det skoj att göra något mer aktivt ikväll.
Tvekar dock starkt på att jag kommer få vara hemma själv inatt, då det var ett tag sedan jag följde med dem dit. Vi får väl se hur det blir.. Vad har ni för planer denna afton?

Inga kommentarer:

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!
För flexibel hållbarhet, låg glans och en livlig fantasi, ge nytt liv till ditt hår. Med limedoftande eteriska oljor och en fast struktur ger det dig ett lättstylat och väldoftande hår. Vaxet innehåller inga kemikalier vilket bidrar till att varken håret eller hårbottnen skadas eller torkar ut. Utan kemikalier blir det även lätt att tvätta ur med schampo och det lämnar inga spår. http://www.rebirth-haircare.se