söndag 25 januari 2009

Åh, vad allt känns härligt för tillfället! Vi har studiedag imorgon, vilket är underbart. Tycker att man alltid borde vara ledig på måndagar! Då skulle man kunna vara ute och roa sig både fredag och lördag, sedan ta det lugnt på söndagskvällen..precis som jag gör ikväll.
För tillfället tycker jag det är så otroligt skönt att vara ensam. Haha, låter kanske lite väl isolerat, men det behövs verkligen ibland!
Jag känner för att måla om mitt skrivbord och att storstäda mitt rum och alla lådor ikväll.. Tror dock inte att jag kommer göra varken det ena eller andra. Jag kommer nog bara ligga och slöa med mina apelsinklyftor framför min nya stora kärlek (SATC)..

I am a-a-addicted

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker att du ska göra det om du känner för det, det finns inget bättre än att bara ta det lugnt efter en road helg! ;D

Lovisa Nicklasson sa...

Tack för sympatin! ;) Sjukt skönt, somnar typ snart. haha. Vi ses imorgon!

Anonym sa...

Vem är din favorit?

Lovisa Nicklasson sa...

favorit i Sex and the City menar du? Svårt val, tycker typ om dem tillsammans :)

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!
För flexibel hållbarhet, låg glans och en livlig fantasi, ge nytt liv till ditt hår. Med limedoftande eteriska oljor och en fast struktur ger det dig ett lättstylat och väldoftande hår. Vaxet innehåller inga kemikalier vilket bidrar till att varken håret eller hårbottnen skadas eller torkar ut. Utan kemikalier blir det även lätt att tvätta ur med schampo och det lämnar inga spår. http://www.rebirth-haircare.se