torsdag 22 januari 2009

Fääääärdig!

Tack gode gud, nu är jag äntligen färdig med min geografi-uppgift! Det har tagit mig hela dagen, och nu är jag alldeles tom i huvudet.

Var precis ute en sväng med min hund Smilla för att rensa huvudet lite. Det var verkligen skönt och välbehövligt.

Nu ska jag göra mig i ordning och krypa i säng för kvällens avsnitt av SATC, hihi.
Är verkligen glad för ert engagemang för min blogg. Jag får en hel drös med roliga och entusiastiska kommentarer varje dag som gör mig så otroligt glad. Så sluta inte! ;)
God natt på er, kära ni. Sov sött, för det ska jag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

så härligt för dig fröken
Jag är banne mej också klar nu, så sjukt gööhöööttwoooohohohoooo
"glädjedamp"
fatta chill denna vecka trots att vi missar BG, det kommer ju vara minimalt med läxor ;D
God natt på dig, sov sött som en glassmaskin

Anonym sa...

GÖTT LOVISA! :D
Hoppas att promenaden hjälpte! ;)
Håller som du antagligen redan vet med björn! Vi ska njuta istället för att deppa! :)

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!
För flexibel hållbarhet, låg glans och en livlig fantasi, ge nytt liv till ditt hår. Med limedoftande eteriska oljor och en fast struktur ger det dig ett lättstylat och väldoftande hår. Vaxet innehåller inga kemikalier vilket bidrar till att varken håret eller hårbottnen skadas eller torkar ut. Utan kemikalier blir det även lätt att tvätta ur med schampo och det lämnar inga spår. http://www.rebirth-haircare.se