torsdag 22 januari 2009

Eftermiddag..

Stövlar från Biaco, tights från Zara, klänning från Nice, kofta från Store, kavaj från Hunky Dory och väska från Gretas Garderob.
Jag är måttligt road för tillfället.. Imorgon kör bussar, fullproppade med Procivitas-elever, ner till Bad Gastein, och jag är inte en av dem.
Tillsammans med ett gäng något avundsjuka människor ska vi försöka ha så roligt vi kan här hemma, ”hihi”.

Nu ska jag fortsätta med min inlämningsuppgift angående Lerbergets landskapsutveckling. Y-y-ytterst spännande..

6 kommentarer:

Anonym sa...

Vi kommer ha såsåså kul här hemma! :)
Vi ska ha femkamp och studiedag och idrottsdag och allt, dom ska bara åka lite skidor och festa.. Vi kan åka till vallåsen och åka skidor och festa behöver man inte heller åka till BG för att göra :P

Och tänk, vi är verken fattiga när vi kommer hem, har kvar rösten och orkar dessutom hålla ögonen öppna! ;)

Lovisa Nicklasson sa...

Oj oj, Tina den fina.. om man ändå kunde resonera som du! Teach me, please! Vi kommer alldeles säkert få en trevlig vecka, då en av oss blir seventeen! ;)

Anonym sa...

Hahaha JA! And you're hopefuly going to celebrate with me! ;)

Anonym sa...

DIN OUTFIT ÄGER!

Anonym sa...

Jag förstår dig, jag har också alltid drömt om att vara en buss full med gymnasieelever...

Lovisa Nicklasson sa...

TACK SÅ MYCKET! :D

haha, jag menar givetvis att jag skulle vara en av eleverna..men en buss kanske inte heller vore fel :)

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!
För flexibel hållbarhet, låg glans och en livlig fantasi, ge nytt liv till ditt hår. Med limedoftande eteriska oljor och en fast struktur ger det dig ett lättstylat och väldoftande hår. Vaxet innehåller inga kemikalier vilket bidrar till att varken håret eller hårbottnen skadas eller torkar ut. Utan kemikalier blir det även lätt att tvätta ur med schampo och det lämnar inga spår. http://www.rebirth-haircare.se