torsdag 29 januari 2009

17:18

”God morgon!”
Jag ligger under täcket i mitt nystädade rum. Det är helt nedsläckt, med endast fyra stearinljus som brinner i fönsterkarmen. Låg och blundade och råkade visst somna en stund. Måste nog göra en kopp thé för att återställa mig och komma på bana igen..

Jag har upptäckt en sak; jag har börjat analysera och utvärdera mitt vardag som Carrie Bradshaw i Sex and the City. Det är smått komiskt, nästan patetiskt..
Om jag tänker en på en sak, så tänker inte jag den som en ”vanlig” tanke numera, utan mer som ett stycke ur ett kapitel av något slag. Jag har gått från att tänka påståenden, till att ifrågasätta olika saker och värderingar i mitt huvud. Jag är nog bara inne i en extrem SATC-fas.. eller?
(haha, ser ni? Jag ifrågasätter mig själv)

Inga kommentarer:

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!
För flexibel hållbarhet, låg glans och en livlig fantasi, ge nytt liv till ditt hår. Med limedoftande eteriska oljor och en fast struktur ger det dig ett lättstylat och väldoftande hår. Vaxet innehåller inga kemikalier vilket bidrar till att varken håret eller hårbottnen skadas eller torkar ut. Utan kemikalier blir det även lätt att tvätta ur med schampo och det lämnar inga spår. http://www.rebirth-haircare.se