fredag 30 januari 2009

17:02

Jag sjunger Decembernatt/Halleluja på julavslutningen.

26 kommentarer:

Anonym sa...

Det går verkligen inte att låta bli att få rysningar när du sjunger flicka! Glad att jag fick uppleva din sång kyrkan :D

Anonym sa...

RYSNINGAR! GAAAADDD vad du är duktig!!!

Lovisa Nicklasson sa...

Naw, hihi. Tack så hjärligt Fanny lilla :D Puss på dig!

Lovisa Nicklasson sa...

TJOHOO TAAACK! :D:D

Anonym sa...

gud vad fint du sjunger (:

Lovisa Nicklasson sa...

Tack så jättemycket! :)

Anonym sa...

jag ryser :) du sjunger makalöst bra lovisa!

Anonym sa...

Finns bara en sak att säga:
Gåshud från topp till tå! :D

Lovisa Nicklasson sa...

Elin och Tina, jag blir så glaaad! TACK!:D :D

Anonym sa...

gud vad du är duktig, blir bara bättre och bättre för var gång jag sätter på det!!

Lovisa Nicklasson sa...

frida, ditt charmtroll - gud så fint sagt! är allt bra med dig? <3

Anonym sa...

haha, charmtroll? :P allt är toppen med mig, hur är allt själv lovisa? <3

Lovisa Nicklasson sa...

yes, you are ! ;) jotack, helt okej.. känner mig lite konstig idag bara,men det går nog över <3

Anonym sa...

jag säger bara herregud, du sjunger makalöst bra. helt sjukt vad fint det var! har nog lyssnat på klippet 5 gånger nu, och det är lika bra varje gång. Önskar jag kunde sjunga så fint. Helt gudomligt bra du sjunger lovisa! SJUKT!

Anonym sa...

:) - okej, hoppas allt är bättre nu? vad har du hittat på i helgen? ska snart in med fanny till stan!<3

Lovisa Nicklasson sa...

Julia, kära någon! Jag blir helt generad! Tuuuuusen tack! :D:D Hur är det med dig? Längesedan man såg dig! :(

Anonym sa...

mycket vackert! :D

Lovisa Nicklasson sa...

Tack AliG! ;)

Anonym sa...

hihi, som sagt du sjunger jättejättefint!
jag mår jättebra, bor just nu i barcelona så jag kan inte klaga! hur mår du själv sötnos? :)
det var ju ett riktigt bra tag sedan!

Anonym sa...

riktigt bra jobbat tjejen. lägg gärna in fler klipp när du sjunger :D kram på dig

Lovisa Nicklasson sa...

Tack så mycket Mimmi - det kommer! ;) Kramar!

Anonym sa...

Jag ryser som vanligt Lovisa! puss / My

Anonym sa...

Inte illa :)

Lovisa Nicklasson sa...

Tack Mysan! <3


Tack Ola :D

Anonym sa...

Jättefint Lovisa ! :D

Lovisa Nicklasson sa...

Tack Lange :D :D

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!
För flexibel hållbarhet, låg glans och en livlig fantasi, ge nytt liv till ditt hår. Med limedoftande eteriska oljor och en fast struktur ger det dig ett lättstylat och väldoftande hår. Vaxet innehåller inga kemikalier vilket bidrar till att varken håret eller hårbottnen skadas eller torkar ut. Utan kemikalier blir det även lätt att tvätta ur med schampo och det lämnar inga spår. http://www.rebirth-haircare.se