tisdag 9 december 2008

Var tar tiden vägen?

Hej på er!
Jag vet att jag blivit jättedålig på att blogga, fy på mig! Förr tyckte jag att det var superkul, och hade nya saker att skriva om hela tiden! Tycker fortfarande att det är jätteroligt, men det enda jag gör nuförtiden är i stort sett att plugga, och jag antar att det inte är så spännande att läsa om?

Jag blir dock jättepeppad till att anstränga mig av era kommetarer om att ni saknar mitt skrivande, och ska verkligen försöka att skärpa mig!

Min kamera har nu fått ny kraft, och kan därav lägga in lite outfits från förra veckan!




Enkelt skolklädd i slitna jeans, svart linne och mönstrad kofta från Urban
Outfitters.


På denna bild har jag på mig mina stövlar från Bianco, midjehöga
chinos från Kostym och en vid nerstoppad blus från Rabens Saloner.

Här har jag på mig min mammas kängor, sockor från Odd Molly, tights från
Cheap Monday, tunika från Åhléns, väst samt armband från Gretas
Garderob.

2 kommentarer:

Anonym sa...

du är endå fortfarande min favoritbloggare (;

Lovisa Nicklasson sa...

Tack så mycket lilla fanny, så betryggande ;)

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!
För flexibel hållbarhet, låg glans och en livlig fantasi, ge nytt liv till ditt hår. Med limedoftande eteriska oljor och en fast struktur ger det dig ett lättstylat och väldoftande hår. Vaxet innehåller inga kemikalier vilket bidrar till att varken håret eller hårbottnen skadas eller torkar ut. Utan kemikalier blir det även lätt att tvätta ur med schampo och det lämnar inga spår. http://www.rebirth-haircare.se