onsdag 24 december 2008

Julafton!

God jul på er kära ni!

Kan inte riktigt förstå att det är julafton idag! Mys mys mys!

Jag hade så offantligt ont i ryggen igår eftermiddags, vilket gjorde att jag knappt kunde gå. Under kvällen blev det allt värre och jag kunde knappt röra mig, hela kroppen ömmade.
Klockan 22;45 körde pappa och jag till akuten där vi som tur var snabbt blev omhändertagna. Det konstaterades att jag fått urinvägsinfektion och fick därför pencillin.
Rolig början på julafton!

Som tur är känns det en aning bättre nu då ja knarkat i mig mediciner av alla dess slag.
Nu ska jag äta jullunch!

God jul på er!

Inga kommentarer:

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!
För flexibel hållbarhet, låg glans och en livlig fantasi, ge nytt liv till ditt hår. Med limedoftande eteriska oljor och en fast struktur ger det dig ett lättstylat och väldoftande hår. Vaxet innehåller inga kemikalier vilket bidrar till att varken håret eller hårbottnen skadas eller torkar ut. Utan kemikalier blir det även lätt att tvätta ur med schampo och det lämnar inga spår. http://www.rebirth-haircare.se