tisdag 16 december 2008

Ikväll! :D

Det jobbiga i skolan är över och nu väntas fest, fest och fest! :D
Var på stan idag efter skolan (igen..) och köpte årets första julklappar, mysigt värre!

Nej, nu ska jag börja fixa till mig innan jag ska träffa lite kompisar för att komma i stämning. Hej så länge! :D

Idag hade jag på mig stövlar från Bianco, höga strumpor från Twilfit, jeans från Cheap Monday,
blus från Vanessa Bruno, väst från Noa Noa, mammas halsband, blomma i håret från
H&M.

Lite sne bild från ett par dagar sedan; mammas kängor, strumpor med sidenband från H&M, tights från Lindex, klänning från H&M, tunika från Rabens Saloner, kofta Hunky Dory och handledsvärmare från Santi DS.
Jag skulle köpa ett par benvärmare i samma stil som handledsvärmarna som på bilden ovan igår, men de var slutsålda! Hade kollat in dem i drygt en vecka men varit för lat för att gå dit. Har nu lärt mig en läxa; köp det direkt när du hittar det!

Inga kommentarer:

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!
För flexibel hållbarhet, låg glans och en livlig fantasi, ge nytt liv till ditt hår. Med limedoftande eteriska oljor och en fast struktur ger det dig ett lättstylat och väldoftande hår. Vaxet innehåller inga kemikalier vilket bidrar till att varken håret eller hårbottnen skadas eller torkar ut. Utan kemikalier blir det även lätt att tvätta ur med schampo och det lämnar inga spår. http://www.rebirth-haircare.se