måndag 3 november 2008

Åter till pluggandet..

I skolan idag; kängor från Zoe, mönstrade strumpor från Twilfit, midjehöga
chinos från Kostym (Cheap Monday) oversizetröja från Cheap Monday och en svart
blomma i håret från H&M.


Att vara åter i skolan, tycker jag inte är särskilt jobbigt. Det var mycket trevligt att träffa alla vänner och lärare idag igen, samt att vara tillbaka till skolans mysiga miljö. ;) Att vara tillbaka till läxornas värld är dock inte lika tillfredsställande. Nu sitter jag här igen, och gör den ena läxan efter den andra. Menmen, det är väl helt enkelt bara att bita ihop. Det är faktiskt mycket roligare att plugga om man gör det lite mysigt för sig, vilket jag gjort. Givetvis har jag dessutom tänt ljus och kokat te, haha!

Myskläder i milda färger; yogabyxor från Indiska, långärmad tröja med snöre
från Åhléns och sjal från American Vintage.

Nej, nu måste jag fortsätta att plugga!

16 kommentarer:

Anonym sa...

Kul att där är tillbaka!

Anonym sa...

Du har så rätt, Lovisa, du har så rätt
Den meningen var verkligen fin att avsluta med...
din blogg är bäst

Lovisa Nicklasson sa...

Tack så mycket!
Kul att du håller med, vem det nu än är! :D

Anonym sa...

Du har sjukt snygg klädstil, jag fick några riktiga modetips av dina bilder
Vad mysigt med te och ljus, det måste jag prova
lycka till med pluggandet:)

Lovisa Nicklasson sa...

Jag blir nästintill tårögd av era kommentarer! :D Tack så hemskt mycket!
Haha, gör det - jag lovar att det blir mycket roligare! :D

Anonym sa...

lovisa, gissa vem det är som skriver en komentar nu va... JAAAAG! haha.

Du har så himmla snygg klädstil vännen, I freaking lööv it!

Lovisa Nicklasson sa...

haha, hurra hurra för Sara Persson! :D TACK SÅ MYCKET! :D <3

Anonym sa...

Jag är beroende..! Är inne på den minst 4 gånger om dagen! Hahaha.
Men har du något fanclubsnamnförslag? Wow, vilket ord va?

Anonym sa...

underbara bilder:D

Anonym sa...

söt du är lovisa, vill bara krama om dig :D
<3

Lovisa Nicklasson sa...

Haha, Johan då! Det ordet är värd att komma med i Bonniers stora uppslagsverk! :) Njae, har inget särskilt nu, men kan snacka om det imrn?

Tack så mycket anonym!

Tack Martini, du ska få en bamsekram imorgon!! <3

Anonym sa...

är du fortfarande på paus??

Lovisa Nicklasson sa...

Om du menar bloggpaus, så nej - I'm back! :)

Anonym sa...

Du är så sjukt söt!! lilla my!!
tuffa byxor!!
det är klart att man ska ha det mysigt när man pluggar!!
din blogg är grymt bra! fortsätt så!!

Lovisa Nicklasson sa...

JAG BLIR SÅ GLAD!! :D Snälla, skriv namn på ni är som kommenterar så att jag kan tacka er in real life också :D

Anonym sa...

Mycket bra blogg stumpan! Så poetiskt intellektuellt vackert du skriver. Synd bara att folk tycker jag inte pratar skånska.

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!
För flexibel hållbarhet, låg glans och en livlig fantasi, ge nytt liv till ditt hår. Med limedoftande eteriska oljor och en fast struktur ger det dig ett lättstylat och väldoftande hår. Vaxet innehåller inga kemikalier vilket bidrar till att varken håret eller hårbottnen skadas eller torkar ut. Utan kemikalier blir det även lätt att tvätta ur med schampo och det lämnar inga spår. http://www.rebirth-haircare.se