tisdag 18 november 2008

Snart jul!

Något mer än jag som älskar juletid? :D

10 kommentarer:

The boring name sa...

JAG JAG JAG!

Lovisa Nicklasson sa...

TJOHO, MOI AUSSI! :D

Petra sa...

Jag gör! Älskar pyntet, dofterna, ljusen, värmen...

Tack för gullig kommentar på min blogg =)

Anonym sa...

Jag måste faktiskt argumentera emot.. Jag gillar inte julen. Inte alls. Julklappsstress, kallt, äcklig julmat, fult julpynt och torra läppar. Urk! Det enda positiva är julkalendern och alla ljus. Hehe

Lovisa Nicklasson sa...

Det var så lite så Petra, roligt att du svarade!

Elli, du är då speciell! Du är nog den första jag träffat som inte tycker om julen. Märkligt märkligt.. :p

Anonym sa...

Julen är undebar. En tid fylld av värme och kärlek där känslorna flödar. Ett år utan jul är som en blogg utan text. Jag hyser förakt mot människor som föraktar julen.

Anonym sa...

OOh jag äälskar julen! S Å M Y S I G T!


snygg den nya designen är förresten :)

Anonym sa...

U know I do!

Maria Edie Lou sa...

JAAAAAAAAAAAAAA! Julen är bäst

Anonym sa...

I freaking lööv julen. Lyssnat på jullåtar sedan midsommar ju! haha (lovisa nu är komentaren tillbaka)

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!
För flexibel hållbarhet, låg glans och en livlig fantasi, ge nytt liv till ditt hår. Med limedoftande eteriska oljor och en fast struktur ger det dig ett lättstylat och väldoftande hår. Vaxet innehåller inga kemikalier vilket bidrar till att varken håret eller hårbottnen skadas eller torkar ut. Utan kemikalier blir det även lätt att tvätta ur med schampo och det lämnar inga spår. http://www.rebirth-haircare.se