söndag 9 november 2008

Pappas dag..

Kvällens outfit: strumpbyxor från Twilfit, vid klänning från Filippa K
som
jag sytt om, kjol från Kaktus, örhänge från Antik Gammalt och Nytt,
armband från
Gretas Garderob och skärpet är lånat.


Jag var på en mycket trevlig fest igår tillsammans med Martina. Beslöt mig vid tvåtiden inatt att jag skulle sova över där, vilket inte blev särskilt mycket till natt. Somnade vid sjusnåret och efter en och en halv timmes sömn vaknade jag och kände stressen av allt jag skulle hinna med idag. Tog bussen hem vid tiotiden och sov sedan ett par timmar för att jag skulle orka med dagen.
Har nu pluggat i ett par timmar och känner mig faktiskt relativt pigg. Härligt!

Ikväll kommer min bror med familj hem till oss på farsdag-middag.

Jag och Martini, innan vi begav oss.

5 kommentarer:

Anonym sa...

du är jättesöt lovisa! tack för en rolig kväll.
<3

Anonym sa...

:(

Lovisa Nicklasson sa...

Du med Martina! Tack själv <3

Anonym sa...

ååh vad fin klänning/kjol! sockersöt!

Lovisa Nicklasson sa...

Tack så mycket Sara! :D

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!
För flexibel hållbarhet, låg glans och en livlig fantasi, ge nytt liv till ditt hår. Med limedoftande eteriska oljor och en fast struktur ger det dig ett lättstylat och väldoftande hår. Vaxet innehåller inga kemikalier vilket bidrar till att varken håret eller hårbottnen skadas eller torkar ut. Utan kemikalier blir det även lätt att tvätta ur med schampo och det lämnar inga spår. http://www.rebirth-haircare.se