torsdag 27 november 2008

onsdagskväll..

Jag lånade ju som sagt `På väg till en vän´ på Stadsbiblioteket för ett par veckor. Har verkligen gett den en chans och försökt att komma in i den, men efter att ha läst hundra sidor och fortfarande inte förstår vad boken handlar om ger jag faktiskt upp! Nej, den var verkligen inte min stil. Ointressant, virrig och dålig formulerad.
Jag fick därför kvickt välja en ny bok ur vår bokhylla här hemma, med tanke på att jag ska redovisa den på tisdag (!). Letade då fram en som inte var särskilt tjock med tanke på att jag har ont om tid. Jag valde `Jag älskade honom´ av Anna Gevalda, som också skrivit succéromanen `Tillsammans är man mindre ensam´.
Började för knappt en timme sedan och är redan inne i den, vilket känns mycket lugnande. Känns ju givetvis mycket bättre att skriva en analys nu när jag har intresse för boken än om en bok som jag fattar nada av.


Har precis mailat vår körledare på skolan.. Jag ska nämligen sjunga solo på julavslutningen inför hela skolan. Shit pommes, hoho!

Har bestämt låt, men tänker inte avslöja vilken, hihi. Jag väljer dock mellan två olika versioner av texter, men jag lutar mer åt den ena.

På bilden är jag när jag sjunger in till en julskiva förra året.



Tänk att det är första advent nu på söndag! Helt otroligt!
Har ni köpt någon julklapp än?

5 kommentarer:

Anonym sa...

Det ska bli så roligt att höra dig sjunga!! :)

Anonym sa...

hej!!
vart har alla dagens outfitar tagit vägen??
saknar!!
kram

Lovisa Nicklasson sa...

hihi, så roligt att höra!:D

jag vet att det varit lite tomt på den fronten ett par dagar, men det kommer att läggas in idag! :)

Anonym sa...

Men Lovisa det var ju torsdag igår!

Lovisa Nicklasson sa...

Ja men Martin, nu när du säger det; du har ju rätt! :)

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!
För flexibel hållbarhet, låg glans och en livlig fantasi, ge nytt liv till ditt hår. Med limedoftande eteriska oljor och en fast struktur ger det dig ett lättstylat och väldoftande hår. Vaxet innehåller inga kemikalier vilket bidrar till att varken håret eller hårbottnen skadas eller torkar ut. Utan kemikalier blir det även lätt att tvätta ur med schampo och det lämnar inga spår. http://www.rebirth-haircare.se