tisdag 18 november 2008

Inte helt pjåkigt..

Ska egentligen sluta vid två idag, men slutade redan kvart över nio. Inte helt fel! :) Är dock kvar i skolan och pluggar för tillfället, tänkte dessutom äta lunch här.
Är otroligt trött idag. Lade mig vid tolv igår. Jag, Ronja, Eric och Carl var hemma hos Henke och spelade spel. Mycket trevligt!

Jag lyssnade på The Voice of Hiphop and RnB i morse. Modebloggerskn Elin Kling var där och pratade om sitt favoritämne, dvs kläder. Hon tipsade om mössor, halsdukar och även tjocka täckjackor som man kan bära nu när det blir vinter. Tanken slog mig då att man kan bära kläder i lager-på-lager istället, vilket jag brukar göra. Sekunden efter säger Elin just precis det; "Jaa, annars kan man ju alltid klä sig i lager-på-lager, vilket är väldigt inne nu".. Hihi ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

du minsann alltid ett steg före tuffing!!
fortsätt så så kör du snart om blondinbella, elin King och de andra!!
kram

Lovisa Nicklasson sa...

Haha, tack glädjande ord! :D

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!
För flexibel hållbarhet, låg glans och en livlig fantasi, ge nytt liv till ditt hår. Med limedoftande eteriska oljor och en fast struktur ger det dig ett lättstylat och väldoftande hår. Vaxet innehåller inga kemikalier vilket bidrar till att varken håret eller hårbottnen skadas eller torkar ut. Utan kemikalier blir det även lätt att tvätta ur med schampo och det lämnar inga spår. http://www.rebirth-haircare.se