måndag 24 november 2008

Grattis mamma!

Kängor från Zoe, strumpor från Odd Molly, tights från Lindex,
tunika från Åhléns, övere tunika från Rabens Saloner, svart
sammetsväst från Gunilla Pontén och armband från Gretas Garderob.
Idag fyller min mamma år. Jag, mamma, pappa, min bror, svägerska och brorsdotter har varit ute och ätit ikväll, vilket var mycket trevligt.
Jag har dessutom hunnit plugga en hel del ikväll, vilket gör att jag för tillfället är en aning mindre stressad.


Känner mig dock inte helt frisk, är hängig och har ont här och där. Tänkte faktiskt krypa ner i sängen snart och passa på att läsa lite i min bok som jag ska redovisa om en vecka (har knappt börjat!). Ska bli ytterst mysigt!
Jag älskar dig mammi!
Godnatt på er!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hälsa din mamma grattis :D

Anonym sa...

Gratta henne från mig :)

Lovisa Nicklasson sa...

Det ska jag göra, hon hälsar och tackar så mycket! :D

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!
För flexibel hållbarhet, låg glans och en livlig fantasi, ge nytt liv till ditt hår. Med limedoftande eteriska oljor och en fast struktur ger det dig ett lättstylat och väldoftande hår. Vaxet innehåller inga kemikalier vilket bidrar till att varken håret eller hårbottnen skadas eller torkar ut. Utan kemikalier blir det även lätt att tvätta ur med schampo och det lämnar inga spår. http://www.rebirth-haircare.se