torsdag 20 november 2008

Godmorgon!

Ställde klockan på nio, så vad tusan gör jag uppe redan? Det är en ytterst intressant fråga, men jag råkade helt enkelt vakna vid sju. Jag lade mig vid ett i natt, så hade verkligen behövt sömnen. Har försökt att somna om, men lyckas inte - typiskt mig!

Bestämde mig därför för att ta vara på tiden; gick upp, gjorde frukost och bäddade ner mig igen med datorn och franskaboken. Kan lika bra börja plugga nu, så att jag kan ta det lugnt i eftermiddag istället.

Vi ska ta individuella skolfoton idag.. Skojigt! Eller inte..

Inga kommentarer:

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!
För flexibel hållbarhet, låg glans och en livlig fantasi, ge nytt liv till ditt hår. Med limedoftande eteriska oljor och en fast struktur ger det dig ett lättstylat och väldoftande hår. Vaxet innehåller inga kemikalier vilket bidrar till att varken håret eller hårbottnen skadas eller torkar ut. Utan kemikalier blir det även lätt att tvätta ur med schampo och det lämnar inga spår. http://www.rebirth-haircare.se