onsdag 12 november 2008

Godmorgon!

Jag skulle egentligen börja vid halv nio idag, men min klass fick en timme extra ledigt nu på morgonen. Läraren som vi skulle ha är nämligen sjuk.
Duktig som jag är så lägger jag mig inte och somnar om, utan jag sätter mig vid datorn för att plugga.


Jag fick en kommentar igår kväll som jag tyckte var riktigt rolig. Det var någon under signaturen anonym som undrade hur jag kan se så naturligt brun ut. Jag råkade tyvärr ta bort kommentaren istället för att publicera den, så därför svarar jag på det nu.
Varför jag tycker att kommentaren var rolig är just för att jag inte alls är särskilt brun, utan snarare blek? haha. Om jag har något speciellt inom kommande dagar som jag vill känna mig fin på, så händer det att jag solar solarium eller tar brun utan sol. Jag har dock inte gjort det på ett bra tag, därför var det roligt att få den kommentaren nu.

Jag kan dock säga jag har ett väldigt bra puder, nämligen ID, som jag använder dagligen. Har fyra dosor utav detta i olika nyanser, allt från cover till rouge. Rekommenderar märket starkt!
Nu måste jag faktiskt börja plugga, vilket jag lovade mig själv att göra. Puss!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Så söt du är lovisa!!

Lovisa Nicklasson sa...

Taaaack!

Anonym sa...

nu ser jag att det är du på bilden. blindstyre jag är :p
<3

Lovisa Nicklasson sa...

haha, bra lilla martina ;) hur går pluggandet?

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!
För flexibel hållbarhet, låg glans och en livlig fantasi, ge nytt liv till ditt hår. Med limedoftande eteriska oljor och en fast struktur ger det dig ett lättstylat och väldoftande hår. Vaxet innehåller inga kemikalier vilket bidrar till att varken håret eller hårbottnen skadas eller torkar ut. Utan kemikalier blir det även lätt att tvätta ur med schampo och det lämnar inga spår. http://www.rebirth-haircare.se