onsdag 5 november 2008

Det går i ett!



















Stövlar från Bianco, benvärmare och tights från ? klänning från Joy,
sidenband och väst från NoaNoa,
Måste hela tiden intala mig om att andas, så att jag inte glömmer det. Kom för en stund sedan kommit hem efter att ha fikat med en vän i norra hamnen, vilket var mycket trevligt.
Har precis kastat i mig maten och väntar nu på en annan vän, för att vi ska byta om till kvällens ståhej. Det är nämligen American Halloween PPP (dvs skolmaskerad) som gäller ikväll, vilket ska bli otroligt skoj!
Nej, nu måste jag rusa!

OBAMA VANN, TJOHO! :)

9 kommentarer:

Anonym sa...

skit fin blogg, lovisa! :)

kram magda

Lovisa Nicklasson sa...

Hej magda! tack, så roligt att höra! Kram!

Anonym sa...

super söt outfit idag!!
ha så skojjigt ikväll!!
KRAM

Anonym sa...

super söt outfit idag!!
ha så skojjigt ikväll!!
KRAM

Anonym sa...

Lovisa!!
Din blogg är super bra!!
läser den varje dag, men du var bätte på att blogga förut, blir inte så mycket längre....
jätte skoj att läsa så skriv mer:P
bloggen ligger längst upp på mina FAVORITER!!

therese persson sa...

så fin så stumpan! hoppas kvällen blir lyckad:) så härs vi<3

Lovisa Nicklasson sa...

Oj, tack så hemskt mycket allihopa!
Kan hålla med om att jag varit lite seg på att uppdatera på sistone, men har faktiskt haft väldigt mycket att göra och dessutom brist på fantasi. Ska göra mitt bästa! :D

Anonym sa...

Åh, du är en sådan magafin stil lovisa!

Anonym sa...

vad gör du för att se så naturligt brun ut? :)

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!
För flexibel hållbarhet, låg glans och en livlig fantasi, ge nytt liv till ditt hår. Med limedoftande eteriska oljor och en fast struktur ger det dig ett lättstylat och väldoftande hår. Vaxet innehåller inga kemikalier vilket bidrar till att varken håret eller hårbottnen skadas eller torkar ut. Utan kemikalier blir det även lätt att tvätta ur med schampo och det lämnar inga spår. http://www.rebirth-haircare.se