söndag 2 november 2008

And I'm back on track..

Efter sex och en halv timme sittandes i en bil är jag nu hemkommen från Uppsala.
Igår kom även min syster med familj till mormor och vi åt middag tillsammans. Det har varit en mycket lyckad vecka, men det är faktiskt skönt att vara hemma igen också.
Mamma är kvar där uppe till onsdag, då hon tar tåget ner.
Ikväll ska jag först packa upp, tvätta, byta lakan och sedan slå mig ner med min dator, en kopp te och tända ljus, mysigt värre!

Nej, nu måste jag börja med tvätten! Återkommer senare ikväll!

Inga kommentarer:

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!
För flexibel hållbarhet, låg glans och en livlig fantasi, ge nytt liv till ditt hår. Med limedoftande eteriska oljor och en fast struktur ger det dig ett lättstylat och väldoftande hår. Vaxet innehåller inga kemikalier vilket bidrar till att varken håret eller hårbottnen skadas eller torkar ut. Utan kemikalier blir det även lätt att tvätta ur med schampo och det lämnar inga spår. http://www.rebirth-haircare.se