onsdag 29 oktober 2008

Tjohej!

Kanske inte så lyckad bild, men den visar i alla fall vad jag har på mig:
stövlar från Bianco, strumpbyxor från Twilfit, kjol från Kaktus,
underklänning
från Zara, grovt stickat tröja från H&M, kappa från Zara
och halsduk från
Odd Molly.


Nu är jag hemkommen efter en mycket trevlig dag med Lottis. Hittade väldigt mycket snyggt, men köpte bara en svart hårblomma på H&M. Jag vill tänka över de kläder jag sett idag tills imorgon. Jag vet att jag skrev så igår också, men behöver smakråd vad jag ska köpa, vilket jag kan få av mamma imorgon då hon också ska in till stan.
På bilden är min bya blomma. Den fungerar både som klämma och brosch.




Butiken Mathilde som ligger på Biblioteksgatan har expanderat! Inte så lite heller, utan ganska rejält! De har öppnat en helt makalös affär precis vid NK. Affären är en upplevelse enligt mig, med ståtliga trappor, inbyggt glashus och guldspeglar. Dessutom säljer de precis sådan som jag älskar; vackra kläder, underbara inredningsprylar och mysiga ting såsom ljusstakar och doftljus. Ett riktigt guldkorn!


1 kommentar:

Anonym sa...

Jag måste verkligen besöka den affären när jag är i Stockholm!! tack för tipset!!

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!
För flexibel hållbarhet, låg glans och en livlig fantasi, ge nytt liv till ditt hår. Med limedoftande eteriska oljor och en fast struktur ger det dig ett lättstylat och väldoftande hår. Vaxet innehåller inga kemikalier vilket bidrar till att varken håret eller hårbottnen skadas eller torkar ut. Utan kemikalier blir det även lätt att tvätta ur med schampo och det lämnar inga spår. http://www.rebirth-haircare.se