måndag 27 oktober 2008

Stockholm!

Kom nyss hem från min brunch på Wayne's. Det var väldigt mysigt att träffa dem igen, och vi hade minst sgt mycket att ta igen efter fyra månader!

När jag är klar med detta inlägg ska jag stänga av datorn, packa ner den och stänga väskan. Lämnar Helsingborg om tjugo minuter!
Hör av mig senare ikväll, då i Stockholm!
Puss!





Idag har jag på mig mina stövlar från Bianco, benvärmare, mamelucker från
Odd Molly, klännig från H&M, tröja från Indiska, väskt från Noa Noa,
handledsvärmare från Santi DS och ett skärp som jag lånat av en kompis.

3 kommentarer:

Anonym sa...

grått och vitt som gäller i höst?:]

Elinor sa...

ååh, jag älskar din klädstil lovisa! men det vet du ju redan..

Lovisa Nicklasson sa...

jodå, det funkar absolut ;)
tack så mycket elli :)

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!
För flexibel hållbarhet, låg glans och en livlig fantasi, ge nytt liv till ditt hår. Med limedoftande eteriska oljor och en fast struktur ger det dig ett lättstylat och väldoftande hår. Vaxet innehåller inga kemikalier vilket bidrar till att varken håret eller hårbottnen skadas eller torkar ut. Utan kemikalier blir det även lätt att tvätta ur med schampo och det lämnar inga spår. http://www.rebirth-haircare.se