tisdag 21 oktober 2008

Puh!

Så skönt att ha psykologiprovet avklarat! Nu är det drygt två veckor till nästa prov :) Så lång tid mellan två förhör har jag inte haft på ett par månader, så det är välbehövligt.

Just nu håller jag på att lägga in alla bilder som togs i fredags. Kommer att ladda upp några av dem på bloggen senare idag. Uppskattar om ni vill kommentera och säga vad ni tycker!
Jag ska förhoppningsvis dessutom hinna med att ta itu med mitt lilla projekt angående min nygamla stol och service.


Jag har tagit itu med frågan om hur man annonserar på sin blogg. Förhoppningsvis har jag nu gjort rätt och då kommer isåfall relevanta annonser att att synas om ett par-tre dagar. Hoppas hoppas!

Annars gör jag så gott jag kan för att marknadsföra mig. Jag skulle verkligen uppskatta om ni vill rösta på mig genom att trycka på ikonen för bloggtoppen.se till höger om inläggen. Tack! :)

Nu är det inte långt kvar till Stockholm! Jag ska förmodligen upp redan på måndag! Tjoho!

3 kommentarer:

Anonym sa...

åh så härligt med lov! jag ska sova sova sova och njuta av hösten i allmänhet :) sen ser jag fram emot bilderna på dig lovisa.
<3

Anonym sa...

Hello there, Sexy Thing!
Skulle bara säga att det är en psykopatiskt fin och intressant blogg du har
Lugnt bästa bloggen just nu
/Sigge F

Lovisa Nicklasson sa...

Skönt att höra martini lilla! Kanske träffa mig något? :)

Åh sigmund Freud, min idol! TUSEN TACK!!

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!
För flexibel hållbarhet, låg glans och en livlig fantasi, ge nytt liv till ditt hår. Med limedoftande eteriska oljor och en fast struktur ger det dig ett lättstylat och väldoftande hår. Vaxet innehåller inga kemikalier vilket bidrar till att varken håret eller hårbottnen skadas eller torkar ut. Utan kemikalier blir det även lätt att tvätta ur med schampo och det lämnar inga spår. http://www.rebirth-haircare.se