torsdag 23 oktober 2008

Myskväll!

Har precis kommit hem från Dunkers kulturhus där blandannat Sara hade sånguppvisning. Mycket vackert! :) Pratade även med en av lärarna och jag ska förmodligen komma igång med solosång hos dem snart. Ska bli jättekul, saknar verkligen min sångperiod!

Jag ska ha en myskväll ikväll har jag bestämt. Skrutta runt i mjukiskläder, göra mig något gott att äta och bara dega framför en bra film med datorn i famnen. Så härligt!

Ikväll hade jag på mig mina stövlar från Bianco, nya grå strumpbyxor från Twilfit,
klänning från H&M, lång skjorta från Indiska, jacka från Gretas Garderob,
handledsvärmare från Santi DS, sjal från Odd Molly och väska från Gretas
Garderob.

2 kommentarer:

Anonym sa...

tack lovisa!
vilken lärare pratade du med? :) vad kul! <3

Lovisa Nicklasson sa...

varsågod stumpan! hon med kort mörkt hår, din lärare tror jag? :)TREVLIG RESA! <3<3

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!
För flexibel hållbarhet, låg glans och en livlig fantasi, ge nytt liv till ditt hår. Med limedoftande eteriska oljor och en fast struktur ger det dig ett lättstylat och väldoftande hår. Vaxet innehåller inga kemikalier vilket bidrar till att varken håret eller hårbottnen skadas eller torkar ut. Utan kemikalier blir det även lätt att tvätta ur med schampo och det lämnar inga spår. http://www.rebirth-haircare.se