måndag 20 oktober 2008

Modevisning!

Nu har jag kommit hem från modevisningen med kläder från Gretas Garderob, dvs min mammas affär. Kvällen blev lyckad, med nästa 200 positiva kvinnor i publiken och ett podie med sex damer i olika åldrar och storlekar som gick mannekäng.


Hela kalaset invigdes med att två av Sveriges bästa pardansare från Ann Wilsons dance center kom och visade upp en vals och en tango. Mycket tjusigt må ni tro!
Jag har nog aldrig sett en 18årig kille som var så rak i ryggen! haha :)



Jag var också på scenen en sväng..


På bilden nedan är min mamma och alla hennes mannekänger.
Nu ska jag ta en dusch och sedan gå och lägga mig. Måste ju vara pigg på psykologiprovet imorgon. Usch och fy.
Godnatt!

Inga kommentarer:

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!
För flexibel hållbarhet, låg glans och en livlig fantasi, ge nytt liv till ditt hår. Med limedoftande eteriska oljor och en fast struktur ger det dig ett lättstylat och väldoftande hår. Vaxet innehåller inga kemikalier vilket bidrar till att varken håret eller hårbottnen skadas eller torkar ut. Utan kemikalier blir det även lätt att tvätta ur med schampo och det lämnar inga spår. http://www.rebirth-haircare.se