söndag 26 oktober 2008

Jag ska packa..

Ja, det ska jag! Ska börja med det alldeles strax faktiskt. Hihi, tänk att jag åker imorgon! Då ska jag få träffa min systerson för första gången! Ska verkligen bli mysigt.
Har precis skrivit klart min packlista. Det är mycket viktigt att göra sådana, så att man inte glömmer något! ;)

Har dessutom börjat på en lista på saker som jag vill införskaffa i Stockholm. Jag ska ju nämligen göra stan en del också må ni tro!




Stövlar från Biano, tights Twilfit, underklänning Åhléns, tunika Zara, kofta
Hunkydory, väska Gretas Garderob.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ha de så bra i Sthlm nu:)

Lovisa Nicklasson sa...

Tack så mycket, och du här hemma! :)

Anonym sa...

snygg lista:)

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!
För flexibel hållbarhet, låg glans och en livlig fantasi, ge nytt liv till ditt hår. Med limedoftande eteriska oljor och en fast struktur ger det dig ett lättstylat och väldoftande hår. Vaxet innehåller inga kemikalier vilket bidrar till att varken håret eller hårbottnen skadas eller torkar ut. Utan kemikalier blir det även lätt att tvätta ur med schampo och det lämnar inga spår. http://www.rebirth-haircare.se