lördag 25 oktober 2008

Jag ska andas ut..

Idag ska jag ha en riktigt skön dag; bara vara hemma och skrutta. Jag har precis städat mitt rum och ska snart plugga lite, skönt att få det gjort så att man kan vara helt ledig sedan.
Tänkte gå igenom min garderob också, eventuellt skicka iväg lite kläder till välgörenhet.

Jag tänkte eventuellt hinna surfa runt på hemsidor för att se om det är någon affär som jag absolut inte får missa i Stockholm. Har koll på de flesta, men kanske har missat ett guldkorn? Har ni något tips på en trevlig affär i huvudstaden?

Inga kommentarer:

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!
För flexibel hållbarhet, låg glans och en livlig fantasi, ge nytt liv till ditt hår. Med limedoftande eteriska oljor och en fast struktur ger det dig ett lättstylat och väldoftande hår. Vaxet innehåller inga kemikalier vilket bidrar till att varken håret eller hårbottnen skadas eller torkar ut. Utan kemikalier blir det även lätt att tvätta ur med schampo och det lämnar inga spår. http://www.rebirth-haircare.se