onsdag 22 oktober 2008

Godnatt!

Stövlar från Bianco, slitna jeans från en butik utomlands (minns
ej var), blus från Zara, Kofta från Hunky Dory (den finns lite här och var,
köpte min på Märkesbutiken i Båstad) brun skinnjacka från Zara, handledsvärmare
Santi DS och väska Gretas Garderob.


Nu ska jag gå och lägga mig! Sov gott allihopa!
Jag vill bara tillägga att anledningen till att jag inte visat vad jag har gjort med min stol är för att jag inte kunnat genomföra idéen än är pga att verktyg som jag behöver inte är tillgängliga för tillfället. De är nämligen kvar på pappas firma.. Men jag har inte glömt det, tro mig!
Puss!

Inga kommentarer:

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!
För flexibel hållbarhet, låg glans och en livlig fantasi, ge nytt liv till ditt hår. Med limedoftande eteriska oljor och en fast struktur ger det dig ett lättstylat och väldoftande hår. Vaxet innehåller inga kemikalier vilket bidrar till att varken håret eller hårbottnen skadas eller torkar ut. Utan kemikalier blir det även lätt att tvätta ur med schampo och det lämnar inga spår. http://www.rebirth-haircare.se