torsdag 30 oktober 2008

En regning shoppingdag..

Idag var jag inte så avancerat klädd, för att lätt kunna prova kläder.
Stövlar från Bianco, ribbade strumpbyxor från Twilfit, klänning från H&M,
kofta från Hunkydory, Kappa från Zara, halsduk från Odd Molly.

Idag har varit en mycket trevlig dag, med en hel del inslag av shopping. Förmiddagen spenderade jag själv, sen en sväng med mamma och Tilde och på slutet ett par timmar med en kompis från Helsingborg.

Jag har dels införskaffat mig ett par midjehöga chinos från Kostym (vilket är en mer skräddarsydd kollektion från Cheap Monday) och en vit tröja från Cheap Monday -både tröjan och byxorna är från Weekday. Har också köpt en tröja från Saint Tropez och ett par örhängen från Antik samt ett par svarta kängor och ett par stövlar, båda från Zoe på Drottninggatan. Jag är verkligen nöjd med mina köp! :)

Nu ska jag skära gurka, pusshej!

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh, vilka fina kläder! Jag gillade speciellt kängorna till höger!

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!
För flexibel hållbarhet, låg glans och en livlig fantasi, ge nytt liv till ditt hår. Med limedoftande eteriska oljor och en fast struktur ger det dig ett lättstylat och väldoftande hår. Vaxet innehåller inga kemikalier vilket bidrar till att varken håret eller hårbottnen skadas eller torkar ut. Utan kemikalier blir det även lätt att tvätta ur med schampo och det lämnar inga spår. http://www.rebirth-haircare.se