lördag 25 oktober 2008

Dags för kläder!

Nu var det ett tag sedan jag lade upp ett inlägg om tips på kläder.
Tänkte börja med att lägga upp en bild där jag klippt ihop kläder från säsongens kollektion från Monki. Måste säga att det fanns mycket snyggt nu till höst- och vintern. Kolla själv på http://www.monkigirl.se/

En svart klännig, en svart kavaj, ett par "Kerstinbyxor", en svart kofta och en grå jumper - allt från Monki somsagt.


Jag är bara tvungen att visa tre par skor som jag hittade på http://www.topshop.com/ - bedårande!Den till vänster anser jag helt klart vara snyggast! Den sticker ut från mängden, och har en riktigt kaxig touch. Den i mitten är också snygg, men en aning för blank. Skon till höger tycker jag om för att den är unik. Tycker om färgen och fransarna, men inte klacken. Den borde vara bredare, för att ge skon en bättre proportion.

5 kommentarer:

Anonym sa...

sjukt snygg till vänster.. den skulle vara ännu smyggare om man kunde gå i så höga klackar! haha

Lovisa Nicklasson sa...

Visst är den! :D haha, ja eller hur! Ska se om jag hittar den nu när jag är uppe, och isåfall prova den :D Det var kul i torsdags hörde jag? :D

Anonym sa...

justeja, du åker ju imorgon :D ha så roligt! ja, jag hade jätteroligt. :D

Lovisa Nicklasson sa...

ja, jag gör ju det! ;) tack så mycket, du får ha det så kul du också så kanske vi stöter på varandra ;D

Anonym sa...

Stearling har gatt i konkurs, kommer inte hem fran spanien san tur sa bor vi i nagra vi kanners hus sa vi kan stanna till vi fixat biljatter, ha sa kul i sverige !!! / pontus andersson spanien

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!

ReBirth 100% Ekologiskt vax - både för kvinnor och män!
För flexibel hållbarhet, låg glans och en livlig fantasi, ge nytt liv till ditt hår. Med limedoftande eteriska oljor och en fast struktur ger det dig ett lättstylat och väldoftande hår. Vaxet innehåller inga kemikalier vilket bidrar till att varken håret eller hårbottnen skadas eller torkar ut. Utan kemikalier blir det även lätt att tvätta ur med schampo och det lämnar inga spår. http://www.rebirth-haircare.se